sci-fi, thriller
V dystopické budoucnosti obdrží farmář klon někoho, kdo byl pro něj v minulosti důležitý a kdo před lety zemřel za tragických okolností. Když se ale klon dozví o jejich společné minulosti, začne brzy nacházet stopy, které farmářovu historku zpochybňují.