Cycle
Astronaut Jack se probudí na střeše, zatímco smrtící mlha pohlcuje svět pod ním. Musí procházet surrealistickou krajinou a opakovaně se setkávat s tajemným maskovaným mužem, aby našel „únikový bod“. Je to však realita, nebo sen? Únik může být v jeskyni, na Měsíci nebo uvnitř superpočítače.