Lars and the Baron
Ve Švédsku 19. století je Lars Erikson nucen žít v jeskyni a pytlačit, aby přežil. To rozzuří místního barona a zapálí hořký spor mezi dvěma tvrdohlavými muži. Jejich nepřátelství vyvrcholí, když je bohatá hraběnka oba pozve na svůj každoroční lovecký večírek, což vynutí napjaté příměří.