dospívání, komedie
Čivavák Papi je zpět a má chuť vyvádět další psí kusy! Ubytujte se společně s Papim a jeho dvou a čtyřnohými příbuznými v luxusním hotelu v Beverly Hills, který má ve svém vybavení dokonce i vířivku pro psy. Ovšem i v psím ráji se objeví mráčky. Rosa, nejmladší a nejmenší člen výpravy, začne mít totiž pocit, že je ještě menší a zanedbatelnější než kdy dřív. Papi jí musí pomoci najít její vnitřní sílu, která je, jak se nakonec ukáže, obrovská. Příběh plný legrace, lásky a napětí si vychutná celá vaše rodina.