Umbrellas
Šestiletá Kyna žije v předaleké zemi, kde déšť nikdy neustává. Celé dny tráví hraním si se svým pejskem Nanou, zatímco je před deštěm chráněna deštníkovými vousy svého otce. Kyna má z deště obrovský strach, ale když Nana zmizí, musí se postavit svému strachu a svého ztraceného pejska najít.