animovaný, romantický
Tato večerní cesta z práce začíná jako každá jiná, dokud nezačne padat déšť a městem se nerozezní zvuk zurčících okapů, hvízdajících markýz a bublajících škarp. Uprostřed toho všeho se dva deštníky – jeden modrý, druhý červený – navždy zamilují.