Střihoruký Edward
Kdysi dávno stvořil laskavý vynálezce okouzlujícího mladíka jménem Edward. Vynálezce však zemřel dřív, než Edwarda, který měl místo rukou ostré kovové nůžky, stihl dokončit. Edward byl smutný a osamělý, dokud ho laskavá dáma nepozvala, aby žil s její rodinou ve fantastické zemi Předměstí.