Městečko Halloween
Toto komediální dobrodružství vypráví o Marnie a její mladších sourozencích, jak se vracejí se svou odloučenou babičkou, dobrou čarodějkou (Debbie Reynoldsová), do svého domova v Městečku Halloween, kde čarodějnice, skřeti, upíři a podobně vedou velmi normální život.
Toto komediální dobrodružství vypráví o Marnie a její mladších sourozencích, jak se vracejí se svou odloučenou babičkou, dobrou čarodějkou (Debbie Reynoldsová), do svého domova v Městečku Halloween, kde čarodějnice, skřeti, upíři a podobně vedou velmi normální život. Na své 13. narozeniny se Marnie dozví, že pochází z čarodějnické rodiny a že je také čarodějnice. Také zjistí, že se nějaká zlá síla chystá ovládnout Městečko Halloween a musí pomoci své matce a babičce, aby zachránila situaci.