Ta pravá
Když je nadějná mladá umělkyně přinucena zapsat se do středoškolského atletického týmu, využije příležitosti, aby si získala srdce dívky, do které je už dlouho zamilovaná. Ale záhy nečekaně zjistí, že se jí líbí někdo jiný, a odhaluje, co znamená pravá láska.