Chudáčci
Neuvěřitelný příběh a fantastický vývoj Belly Baxterové, mladé ženy, kterou geniální neortodoxní vědec přivedl zpět k životu. Dychtící po poznání a v touze po světáctví, které postrádá, se Bella vrhá do víru dobrodružství napříč kontinenty. Osvobozena od předsudků své doby jde Bella neochvějně za svým cílem postavit se za rovnoprávnost a emancipaci.