Na skok do divočiny: Zvuky přírody
Vítejte u „kamery z přírody“ k filmu Na skok do divočiny od studií Disney a Pixar, kde to v Hájku žije, i když se nikdo nedívá. Čekají vás hodiny poklidného video a audio záznamu z Hájku. Uvidíte, jak listí padá, voda teče, Blouma bloudí, ještěrák Tom dovádí, král Jiří se fintí, Mabel prožívá svůj sen a další obyvatelé Hájku tancují, jako by se nikdo nedíval. Jen jim neříkejte, že vy ano.