John Lennon - Love Is All You Need
K příležitosti 30. výročí smrti Johna Lennona nabízí tento film jedinečný, intimní pohled na jeho život. Obsahuje dosud nepublikované záběry a rozhovory s přáteli, rodinou i samotným Lennonem odhalující jeho odkaz a osobnost.