Dobrodružství v Egyptě
Vydejte se přes půlku světa na cestu za pokladem s roztomilými psími kamarády toužícími po dobrodružství. S pomocí nových přátel, včetně rozpustilé opice, se smečka vydává na své dosud největší dobrodružství: cestu do Egypta za největším pokladem lidstva. Když však hrozí, že zákeřná kočka překazí psím kamarádům jejich plán, musí smečka najít poklad dřív.
Disneyho mluvící štěňata chtějí zažít vzrušující dobrodružnou cestu za pokladem, která je zavede přes půl světa až do ruin starověkého Egypta. V závodě se zákeřnou kočkou se musí se svými novými exotickými přáteli Cammy a Babi vyhýbat nastraženým pastem, řešit hádanky a prozkoumat tajemnou hrobku. A to vše při hledání největšího pokladu, který živočišná říše zná. Dobrodružství v Egyptě je plné akce a napětí a oslavuje spolupráci a přátelství, kterou si vaše rodina bude znovu a znovu užívat.