Spooky Buddies
Neodolatelní Disneyho mluvící štěňátka se vrací ve filmu, který je bere daleko přes město do tajemného panství, kde se děje něco velmi strašidelného. S pomocí nových nečekaných přátel, včetně přátelského ducha, zažívají napínavé dobrodružství a spoustu zábavy. V závodě se zlým psem musí kamarádi a jejich noví přátelé, Pip, Zelda, Rodney a Skip, zastavit čaroděje Warwicka a zachránit svět před jeho hanebnými skutky. Film Spooky Buddies překypuje akcí a humorem, je to působivé strašidelné dobrodružství, které oslavuje přátelství a týmovou spolupráci a které se celé vaší rodině bude líbit.