Timmy Time: Timmy's Christmas Surprise
Ve školce je Štědrý večer a Timmy a jeho přátelé jsou moc nadšení. Všichni mají tak napilno, že si venkovní sněhové bouře všimnou až v době, kdy je čas jít domů. Osbourne si všimne, že autobus školky byl zapadán sněhovou závějí. Sníh je tam uvěznil!