Shaun the Sheep: The Farmer's Llamas
Shaun na okresním jarmarku špehuje tři vtipkující lamy a napálí Farmáře, aby je koupil. Na farmě v Mossy Bottom tak začne docházet k neplechám. Když už se zdá, že se vše vymyká kontrole, Shaun lamy vypudí a farmu zachrání.