Defending Europe
„Bránit Evropu“ zkoumá neuvěřitelné strategie, zbraně a stavby, které různé evropské země napříč historií využily k obraně a střežení svého území. Zaměříme se na více než 2 000 let dějin a ukážeme, jak tyto často zapomenuté příběhy a místa sehrály zásadní roli při vzniku zemí a hranic Evropy, jak je známe dnes.