Brilliant Corners: Haiti
Na Haiti se Sam zabývá nejen chudobou, ale i vodou, politickou historií a otázkami životního prostředí. Surfuje na Ginsu a ponořuje se do kultury Cap Haitien, cestuje do Jacmelu, kde zažívá karneval a seznamuje se s místními ekologickými problémy.