Brilliant Corners: Jamaica
Na Jamajce se Sam vydává na jihovýchod za vlnami. Objíždí Bull Bay a objevuje surfařské dědictví Boston Beach. Sam se ponoří do místní kultury, osvojí si jamajský patois a ukáže rozmanité karibské aspekty. Sledování ženského fotbalového umění vede k nezapomenutelnému tanečnímu střetu.