Brilliant Corners: Sierra Leone
Sam prozkoumává Sierru Leone po epidemii eboly, surfuje v ústí řek a setkává se se surfařským klubem Bureh Beach. Je svědkem rozvoje surfové kultury v zemi a věří, že růst klubu je ozdobou 400 km dlouhého pevninského pobřeží, které se pyšní konzistentním levým pointbreakem. Jejich motto: „Vlny, po kterých se cítíš dobře," se možná stane sierraleonským příslovím a přiláká další surfaře.