Plán hry
Superhvězda s egem větším než fotbalové hřiště se připravuje na významný zápas na mistrovství, když se za dveřmi jeho staromládeneckého a nepříliš rodinného bytu objeví osmiletá dcera, o jejíž existenci neměl ani tušení.