Zpověď královny střední školy
Zpověď královny střední školy je ztřeštěná rodinná komedie o dospívání, ve které exceluje Lindsey Lohan. Když se přehnaně dramatická Lola (Lohan) přestěhuje se svou rodinou z centra všeho dění v New York City do centra kulturní pouště na předměstí New Jersey, dostane pocit, že její život ztratil smysl. Ale i když jí život přihrává do cesty všelijaké překážky, Lola se nevzdává svého snu být hvězdou. Zábavná komedie o tom, že cesta ke slávě není vůbec lehká, je plná hudby, tance a vzrušení. A nakonec Lola zjistí, že její skutečný život dalece předčí její nejdivočejší sny!