Springsteen: Vysvoboď mě z neznáma
"„Springsteen: Vysvoboď mě z neznáma“ zachycuje klíčový okamžik v životě Bruce Springsteena jako mladého hudebníka stojícího na prahu celosvětové slávy, který se snaží vyrovnat s tlakem úspěchu i s přízraky vlastní minulosti. Film režíruje Scott Cooper, v roli Bruce Springsteena se představí Jeremy Allen White, jeho dlouholetého manažera ztvární Jeremy Strong. "
20th Century Studios přináší „Springsteen: Vysvoboď mě z neznáma“. Film představuje vznik alba „Nebraska“ Bruce Springsteena jako mladého hudebníka stojícího na prahu celosvětové slávy, který se snažil vyrovnat s tlakem úspěchu i přízraky vlastní minulosti. Album nahrané na 4stopý rekordér ve Springsteenově pokoji v New Jersey zachycuje klíčový okamžik Springsteenova života a je považováno za jedno z jeho nejzásadnějších děl – syrový a zneklidňující zvukový záznam ztracených duší hledajících důvod věřit. V roli Bosse se představí Jeremy Allen White, film režíruje Scott Cooper na základě vlastní adaptace knihy Warrena Zanese „Deliver Me from Nowhere“. Ve filmu se také objeví Jeremy Strong, Paul Walter Hauser, Odessa Young, Stephen Graham, Gaby Hoffman a David Krumholtz. Produkují ho Cooper, Ellen Goldsmith-Vein, Eric Robinson a Scott Stuber. Výkonnými producenty jsou Tracey Landon a Zanes.