Thank You, Goodnight: Příběh Bon Jovi
Thank You, Goodnight je čtyřdílný seriál, který popisuje velkolepou minulost a nejistou budoucnost kultovní kapely Bon Jovi. Čtyřicetiletá životní pouť této rock'n'rollové ikony se ocitá na pokraji propasti ve chvíli, kdy hrozí, že se vše zastaví kvůli zranění hlasivek.
Kapela Bon Jovi se přes noc stane hitem, ale napětí stoupá i v době, kdy slaví úspěch.