Návrat kouzelníků: Alex versus Alex
Rodina Russoových odjíždí do Itálie za svými příbuznými, ale když se Alex snaží dokázat, že je víc než jen zdánlivě bezstarostná mladá kouzelnice, nechtěně kouzlem vytvoří hodnou a zlou Alex.
Ve filmu Návrat kouzelníků: Alex versus Alex se rodina Russoových a její přátelé vydávají do Toskánska v Itálii, aby se setkali s dávno ztracenými příbuznými… Když se ale Alex snaží dokázat, že je víc než jen zdánlivě bezstarostná mladá kouzelnice, nechtěně kouzlem vytvoří hodnou a zlou Alex. Když se zlá Alex zaplete do zlověstného plánu okouzlujícího mladého kouzelníka na ovládnutí světa, musí hodná Alex najít způsob, jak zachránit svou rodinu a lidstvo. Vše vyvrcholí velkolepou bitvou mezi oběma jejími verzemi na vrcholu šikmé věže v Pise.