Lady XXL
Jízlivá začínající módní návrhářka se snaží najít lásku a přijetí ve světě plném krásek se „sexy postavami“.
LADY XXL je trendovní komedie o dvou frustrovaných ženách s velikostí XXL, které jsou posedlé svou váhou a snaží se najít lásku a přijetí ve světě plném krásek se „sexy postavami“, s hvězdným obsazením vtipné Mo’Nique v roli Jazminy Biltmoreové, jízlivé začínající módní návrhářky. LADY XXL zažijí nečekané, když se setkají s muži svých snů, kteří pochází z prostředí, jež oceňuje spíš plnou postavu.