Brown Sugar
Dva nejlepší přátelé, kteří se prosadili ve světě hip-hopu a kteří se vzájemně podporují v profesním životě, si vyberou jiné milostné partnery, než si plně uvědomí, že jsou do sebe opravdu zamilovaní.
Sidney (Sanaa Lathan) a Dre (Taye Diggs) jsou přátelé od svých deseti let. Co je svedlo dohromady? Láska k novému hudebnímu stylu zvanému hip-hop. O dvacet let později je Dre majitelem úspěšné nahrávací společnosti a Sidney uznávanou a neústupnou hudební novinářkou a oba jsou stále přátelé... blízcí přátelé. Tak blízcí, že se všichni kolem nich diví, že se s tím druhým ještě romanticky nezapletli. Když Dre požádá o ruku svou krásnou přítelkyni, právničku Reese (Nicole Ari Parkerová), Sidney začne pochybovat o svém vlastním vztahu s přítelem. Jak se blíží Dreův svatební den, Sidney se začíná obávat, že Dre byl vždycky její životní láskou a ona si ho nechala proklouznout mezi prsty.