Rodinka na tripu
Cedric the Entertainer v roli Natea Johnsona, který se vydává se třemi neposlušnými dětmi a jednou nespokojenou manželkou na cestu přes celou zemi na každoroční rodinné setkání v Missouri.
Prodejce pojištění (Cedric the Entertainer) se sblíží se svými dětmi a odcizenou manželkou tím, že je vezme na cestu plnou katastrof na sraz, kde soutěží se svým samolibým starším bratrem o cenu „rodina roku“.