Skutečný příběh nového černošského kouče amerického fotbalu a jeho rasově smíšeného družstva během první sezóny, odehrávající se ve Virginii 70. let.
Držitel Oscara Denzel Washington se představuje v hlavní roli provokativního příběhu natočeného podle skutečné události. Vzpomínka na Titány je o proměně společnosti lidí, kterou dříve rozdělovala zášť, spory a nedůvěra. Po patnácti vítězných sezónách u týmu amerického fotbalu je trenér Bill Yoast (Will Patton) odvolán a nahrazen Hermanem Boonem (Washington), tvrdým a umíněným mužem, který se oblíbenému Yoastovi vůbec nepodobá. Oba teď čekají dva tvrdé oříšky: smířit se jeden s druhým a udělat ze svých hráčů šampióny. Film Vzpomínka na Titány je příslibem nezapomenutelného zážitku!