Neviditelný
Na motivy románu Eloye Morena. Capi, dvanáctiletý chlapec žijící normální život, utrpěl strašlivou nehodu, která mu způsobila těžkou posttraumatickou stresovou poruchu. Ani škola, ani jeho přátelé, ani rodina si nedokážou vysvětlit, co se stalo. Psycholog, který ho léčí, je však odhodlaný proniknout do jeho příběhu a zjistit důvody, které ho do této situace přivedly.
Na motivy románu Eloye Morena. Dvanáctiletý Capi utrpěl strašlivou nehodu, která mu způsobila těžkou posttraumatickou stresovou poruchu. Ani škola, ani jeho přátelé, ani rodina si nedokážou vysvětlit, co se stalo. Psycholog, který ho léčí, je však odhodlaný proniknout do jeho příběhu a zjistit důvody, které ho do této situace přivedly. Postupně mu Capi začne důvěřovat a prozradí mu, že má schopnost stát se neviditelným a že strašlivé noční můry, které ho každou noc sužují, souvisejí s příšerami a drakem, kteří ho pronásledují.