Husí kůže
Seriál Husí kůže inspirovaný knižním bestsellerem R. L. Stina sleduje pět středoškoláků na děsivé výpravě, při které se snaží objasnit tragickou smrt teenagera Harolda Biddla před třiceti lety. Nečekaně při tom ale zjistí i pár temných tajemství o minulosti svých rodičů.
Isaiah spěchá, aby zastavil mrazivé předpovědi prokleté kamery, dřív než se stanou skutečností.
Lucas zjistí, že po nečekaném setkání s červy, které má jako mazlíčky, necítí bolest.
Mládež se vrací domů a nachází své milované a celý Port Lawrence ve vážném nebezpečí.