Lellobee City Farm
Lellobee Farm je vlídná oáza uprostřed kosmopolitního města. V každém dílu se díky jednoduchým a zábavným písničkám naučíte něco nového do života. Hlavním tématem je důležitost sdílení, trpělivosti a týmové práce.