Elena z Avaloru (Shorts)
Elena může se svou rodinou a přáteli po svém boku čelit čemukoli, ať už jde do Vallestrelly, aby se dozvěděla o stvořeních říše, nebo trénuje se Zuzo v používání jejího žezla.
Elena věří, že se svou rodinou a přáteli po svém boku dokáže čelit čemukoli, ať už cestuje do Vallestrelly, aby se dozvěděla o stvořeních říše, nebo trénuje se Zuzo, jak používat její žezlo!