Miamští detektivové z protidrogového Mike Lowrey a Marcus Burnett jdou po nelítostném drogovém bossovi, který chce ovládnout obchod s narkotiky ve městě. Do rány se jim ale připlete Marcusova sestra a Mikeova tajná přítelkyně Syd, agentka DEA v utajení.