akční a dobrodružný, policejní a detektivní
Poté, co do jeho rodného města proniknou jamajské drogy, se agent protidrogového oddělení John Hatcher (Steven Seagal) vrhne do akce, při níž se lámou kosti a proráží lebky!
Je to Steven Seagal ve své nejlepší formě, při které se lámou kosti a trhají hlavy! Po smrti svého parťáka se protidrogový agent John Hatcher (Seagal) vrací do rodného města. Ale situace se tam změnila k horšímu. Do města pronikli jamajští drogoví bossové v čele s veleknězem černé magie. Grázlové však v Hatcherovi potkali svého soupeře a k jeho zastavení nebude stačit ani všechno voodoo světa!