Géraldine Fasnachtová, známá snowboardistka a base jumperka, odhaluje svět wingsuitových letců. Na své cestě se s vámi podělí o zážitky z vrcholů i pádů, od euforie až po tragédii. Po události, která jí změnila život, Géraldine znovu potvrzuje své odhodlání žít adrenalinový život. Toto upřímné vyprávění nabízí vhled do života těch, kteří se vydali na výjimečnou cestu.