De Fil En Aiguilles
Rok natáčení nejlepších horalů, kteří hledají nejčistší linie v pyrenejských horách. Hledání rovnováhy mezi životem ve společnosti, prací a vášněmi. S pyrénalisty, catlinery, skylinery, s Gautierem Bourgardem, Ramonem Maesem, Laure & Julienem Millotovými, Alexandrem Schulzem a mnoha dalšími blázny.