The Divide
Dokument sleduje sedm lidí z USA a Velké Británie, od psychologa z Wall Street po zaměstnance KFC, kteří touží po lepším životě. Skrze jejich příběhy odhaluje drtivý vliv rostoucí ekonomické nerovnosti na každodenní realitu a kreslí silný, místy tragikomický portrét hluboce rozdělené společnosti.