Vraždy v Gaskoňsku
Komisař Becker přijíždí do malé vesnice na jihozápadě Francie, aby znovu získal svou ženu, která ho právě opustila. Unavená jeho opakovanou nepřítomností kvůli práci na pařížské policii se rozhodla vrátit se s dětmi do rodného kraje, kde se stýká se starými přáteli.
Komisař Becker přijíždí do malé vesnice na jihozápadě Francie, aby znovu získal svou ženu, která ho právě opustila. Unavená jeho opakovanou nepřítomností kvůli práci na pařížské policii se rozhodla vrátit se s dětmi do rodného kraje, kde se stýká se starými přáteli. Becker přísahá, že se polepší a bude se více věnovat rodině. Série podivných vražd v oblasti ho však od jeho úkolu odvrátí a donutí ho ponořit se do případu s místním policistou, který se touží osvědčit a zdráhá se spolupracovat s „Pařížanem“.