Vražda v Moselle
Ve Vysokopecním parku v Uckange je nalezeno tělo bývalého ředitele železárny Gillese Thouvenina. Vyšetřováním je pověřen Clément Morel, kapitán kriminálního oddělení místní policie v Metách, s podporou Laure Thouveninové, dcery oběti. Tato svobodomyslná a nekonformní žena se znovu shledává s Clémentem, kterého znala jako dítě.
Ve Vysokopecním parku v Uckange je nalezeno tělo bývalého ředitele železárny Gillese Thouvenina. Vyšetřováním je pověřen Clément Morel, kapitán kriminálního oddělení místní policie v Metách, s podporou Laure Thouveninové, dcery oběti a odbornice na průmyslovou historii. Tato svobodomyslná a nekonformní žena se znovu shledává s Clémentem, kterého znala jako dítě. Společně odkrývají skutečnou minulost svých rodin, odhalenou v rámci tří generací...