Vraždy v Akvitánii
Když Sabine, mladá archeoložka z Bordeaux, zahajuje výstavu v kryptě baziliky sv. Michaela, objeví skutečnou kostru oblečenou do červených šatů. Není to nikdo jiný než její matka, která zemřela při autonehodě před pětatřiceti lety. Pierre z regionálního oddělení kriminální policie v Bordeaux to považuje za zvrácený vtip.
Když Sabine, mladá archeoložka z Bordeaux, zahajuje výstavu v kryptě baziliky sv. Michaela, objeví skutečnou kostru oblečenou do červených šatů. Není to nikdo jiný než její matka, která zemřela při autonehodě před pětatřiceti lety. Pierre z regionálního oddělení kriminální policie v Bordeaux to považuje za zvrácený vtip. Následujícího rána je však za podobných okolností nalezena mrtvola muže. Policista a mladá archeoložka spojí své síly a pochopí, že v tomto podivném zvratu událostí sdílejí společný osud.