Zombie 4: Vzestup upírů
Když se jejich letní výlet nečekaně zvrtne, musí se zamilovaní zombík Zed a roztleskávačka/mimozemšťanka Addison ze Seabrooku nechtěně stát poradci dvou znepřátelených frakcí nestvůr – Denních chodců a Upírů. Napětí mezi znepřátelenými skupinami narůstá a seabrookská dvojka musí přesvědčit Denní chodkyni Novu a Upíra Viktora, aby smířili své znepřátelené světy, a zabránili tak větší hrozbě, která je ohrožuje všechny.
V prvních třech „ZOMBIE“ filmech svedli Zed a Addison lidi a příšery dohromady ve svém rodném městě Seabrook. Teď je čeká nové dobrodružství, když jejich letní výprava nabere nečekané obrátky a oni se ocitnou uprostřed dalšího souboje nestvůr: Denních chodců a Upírů. Napětí se vystupňuje, když se Zed a Addison ocitnou v roli táborových poradců dvou znepřátelených nadpřirozených frakcí. S pomocí Elizy a Willy musí přesvědčit zapřisáhlé nepřátele Novu a Viktora, aby se pokusili sjednotit své znepřátelené světy dříve, než je všechny zničí ještě větší hrozba.