Dosud nevyprávěný příběh o tom, jak Dr. Martin Luther King Jr. a Barack Obama vyrazili na basketbalové hřiště, aby si získali mladé voliče a nabili energií hnutí, která vedli.
Dosud nevyprávěný příběh o tom, jak Dr. Martin Luther King Jr. a hvězdný tým bojovníků za občanská práva vyrazili na basketbalové hřiště, aby si získali mladé voliče a dodali energii svému hnutí. A o tom, jak prezident Obama použil stejnou strategii, aby rozjel svou historickou kampaň.