Vzestup
Film Vzestup vypráví triumfální příběh o pozoruhodné rodině, z níž vzešla první trojice bratrů, kteří se stali šampiony NBA – Janis a Thanasis Adetokunbovi z Milwaukee Bucks a Kostas Adetokunbo z Los Angeles Lakers. Příběh rodiny Adetokunbových, v němž se mísí nigerijský původ, řecká národnost a mimořádné sportovní schopnosti, je naprosto výjimečný. Diváci budou svědky toho, jak vize, odhodlání a víra vyvedly rodinu ze svízelné situace a nastartovaly kariéru tří šampionů NBA – dvojnásobného MVP Janise a jeho bratrů Thanasise a Kostase. V sezóně 2021 pomohli Janis a Thanasis získat Bucks první mistrovský prsten po 50 letech, zatímco Kostas hrál za šampiony předchozí sezóny, Lakers. Po emigraci z Nigérie do Řecka se Vera a Charles Adetokunbovi snažili přežít a zabezpečit svých pět dětí, přičemž žili pod každodenní hrozbou deportace. Nejstaršího syna museli manželé nechat u příbuzných v Nigérii. Všemožně se snažili získat řecké občanství, ale narazili na systém, který jim na každém kroku házel klacky pod nohy. Když zrovna se zbytkem rodiny neprodávali zboží turistům v ulicích Atén, hráli bratři basketbal za místní mládežnický tým. Přestože se k tomuto sportu dostali až během dospívání, zjistili, že jim basketbal jde. Tvrdě pracovali na tom, aby se z nich stali sportovci světové úrovně. S pomocí agenta se Janis v roce 2013 přihlásil do draftu NBA s nadějí, že to změní nejen jeho život, ale i život celé rodiny.