Cesta za vítězstvím
Jedná se o vzrušující a inspirativní skutečný příběh týmu, který navždy změnil univerzitní basketbal – a s ním i celý národ! Josh Lucas hraje trenéra Dona Haskinse z malé Texaské Western University, který se později stal členem Síně slávy. Haskins se vyhýbá konvencím tím, že jednoduše angažuje ty nejlepší hráče, které najde: historicky první afroamerickou sestavu. Jejich nepravděpodobný úspěch představoval v turbulentní době společenských a politických změn ve sportu šok, který outsidery Miners doprovází až k úžasnému zúčtování s pouze bílým týmem Kentucky, který byl v Národním šampionátu na prvním místě!