Princ v teniskách
V tomto energickém příběhu o "Popelce" s hudbou pracuje El, začínající návrhář tenisek z Queensu, jako skladník v obchodě s obuví a skrývá svůj talent. Po náhodném setkání s Kirou Kingovou, svého druhu princeznou z Manhattanu, přeskočí jiskra. Díky pošťouchnutí nejlepšího kamaráda a kapce magie najde El odvahu se obout a snít ve velkém.