Rande s hvězdou
Christopher Wilde má všechno: slávu, bohatství a velkorozpočtový hollywoodský film na cestě, ale po setkání s Jessicou Olson, prostou dívkou ze Středozápadu, si musí vybrat mezi tím, zda bude následovat své srdce a dělat to, co je pro jeho profesi nejlepší. .
Christopher Wilde (Sterling Knight) je popový zpěvák se vším všudy: sláva, bohatství a velkorozpočtový hollywoodský film na obzoru, ale po setkání s Jessicou Olson (Danielle Campbell), prostou dívkou ze Středozápadu, musí si vybrat mezi následováním svého srdce a dělat to, co je pro jeho kariéru nejlepší.