animovaný, fantasy
Dřevěná loutka, která zoufale touží zapadnout, vyřkne nešťastné přání hvězdě, čímž se vydá na cestu sebepoznání. Její touha sladit se se svými vrstevníky ji vede po bolestivé cestě, na které začne zpochybňovat, kdo vlastně je, a kam patří.
Dřevěná loutka, která zoufale touží zapadnout, vyřkne nešťastné přání hvězdě, což zahájí její cestu sebepoznání. Její touha sladit se se svými vrstevníky ji vede po bolestivé cestě, na které začne zpochybňovat, kdo vlastně je, a kam patří. Snímek „Moje já“, režírovaný Searitem Hulufem a produkovaný Erikiem Rosalesem, je nejnovějším počinem z velmi uznávaného programu SparkShorts od společnosti Pixar.