Vánoce u krbu na hradě Arendelle: Papírové vystřihovánky
Tento hřejivý a přitažlivý výjev s krbem ručně vyrobeným z papíru Brittney Leeovou, vyhlášenou vizuální umělkyní společnosti Walt Disney Animation Studios, která pracovala na „Ledovém království“ a „Ledovém království 2“, navozuje sváteční náladu. Stylizované, z papíru vystřižené plameny jsou tu spolu s nápaditými vizuálními efekty (včetně sněhového poprašku, který poskytla Elsa) a siluetami Anny, Elsy, Olafa, Kristoffa a Svena, aby přispěly ke sváteční zábavě a radosti.
Vánoční poleno na hradě Arendelle: prostorové vydání, na zakázku ručně vyrobené z papíru Brittney Leeovou, vyhlášenou vizuální umělkyní společnosti Walt Disney Animation Studios („Ledové království“ a „Ledové království 2“) a produkční designérkou filmu „Mýtus: Příběh Ledového království“, navozuje sváteční náladu. Jsou zde použity stylizované, z papíru vystříhané tvary plamenů, spolu s tradičními vizuálními efekty a vyobrazením krbu se siluetami oblíbených postav z „Ledového království“, Anny, Elsy, Olafa, Kristoffa a Svena. Scéna je připravena pro přitažlivé a hřejivé sváteční setkání, jen s jemným popraškem sněhu, který dodala Elsa. Výjev doplňuje oheň, osvětlení a další vizuální efekty a společně přinášejí sváteční kouzlo přímo z hradu Arendelle do vašeho obývacího pokoje. Brittney se inspirovala šarádou z „Ledového království 2“ a svojí experimentální prací na filmu „Mýtus: Příběh Ledového království“. To, spolu s touhou vytvořit pocit, jako když nahlížíme do domácího dioramatu, bylo součástí procesu, který vedl k návrhu tohoto jedinečného svátečního potěšení.