drama, romantický
Vincent následoval svou lásku do New Yorku, ale vztah se rozpadá. Umíněně zkouší vše, aby ji získal zpět. Přitom zjišťuje, že lpět na někom není totéž co láska a že někdy je nejstatečnější volbou nechat toho druhého jít.